hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, May 26, 2007

Dag 145: Bureuacratie


Bureaucratie, dat is vaak het imago wat de overheid heeft. Dit heeft veel effect op de klanttevredenheid. Iedere professionele organisatie, waaronder de overheid valt, onderkent het belang van klanttevredenheid. Om dit te bereiken is het noodzakelijk dat de overheid het contact met de burger effectief managen. Het optimaliseren van uw burgerportfolio is zelfs een belangrijke voorwaarde om te komen tot een verdedigbaar concurrentieel voordeel binnen een dynamische omgeving.
Het uitgangspunt bij elk burger interaction management traject is het effectief en efficiënt inzetten van beschikbare kanalen. Dit met als doel daadwerkelijke toegevoegde waarde te leveren op het klantcontactpunt; het punt waarop u als organisatie contact heeft met uw klant. Hier begint het succes.
In één dag wordt u geheel op de hoogte gebracht van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Interaction Management. Aan de hand van praktijkcases, lezingen en workshops hoort u vanuit de praktijk hoe organisaties Customer Interaction Management toepassen en hoe zij hiermee omgaan.