hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, August 18, 2007

Dag 229: Standbeeld


Speciaal voor de dagelijkse lezers van mijn weblog heb ik deze keer een raadsel. Van wie is dit standbeeld en waar staat het?

2 Comments:

At 5:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Hannie,

Je maakt het jouw lezers niet heel erg moeilijk. Maar je geeft ook geen grote prijzen weg dus wellicht zal het aantal reacties meevallen.... Vergroting van de foto levert het antwoord zowel op de sokkel van het beeld alsook in de naam van de foto....

Het betreft een foto van boer (ik dacht dat hij burgemeester was) Buijserd. Dit beeld is neergezet/onthuld op 18/8/2007 door de Hokers.

Jos!

 
At 7:51 AM, Blogger vincentrobijn said...

Dit is inderdaad geen moeilijk raadsel. FF googelen en je hebt het gevonden. Ben wel benieuwd naar de reactie van de burgemeester.

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home