hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, February 01, 2008

In de steek gelaten

Ik schaam me diep dat ik zolang niets geschreven heb. Maar mijn internetverbinding liet me deze week danig in de steek. Het lukte niet om er nieuwe berichten op te zetten. Dus heb ik niets kunnen vertellen over het onderzoek naar de interneringskampen op de diverse forten in de regio dat ik deze week gedaan heb. Ook kon ik zo niets lezen over de belevenissen van mijn zoon.


Onderstaand een klein stukje dat hij schreef op zijn site.

De universiteit van Potchefstroom

Wanneer ik ’s ochtends mijn gordijnen met een hartstochtelijke geeuw open doemt er een enorme palmboom op voor het pittoreske vensterraam. Dat is lekker wakker worden. Wanneer je echter een meter verder kijkt zie je een hoge muur met als extra verdediging tegen de tot nu toe onopgemerkte misdaad; zes lagen schrikdraad met daarop de tekst: life dangerous, electric fence. Zo die zit, eigenlijk zitten we hier in een gevangenis. Het terrein kunnen we enkel afkomen door via een op afstand bedienbaar elektrisch hek te lopen. Wanneer je dat hek uitloopt is het eerste wat je ziet een zwarte school.

Meer is te lezen op

http://keesjevisser.waarbenjij.nu/