hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, August 30, 2011

Ontmoeting met de Koningin

Koningin Beatrix in Woudrichem
Augustus is nog niet voorbij en nog niet alle slooppanden in de Noordwaard heb ik op mijn blog gezet. Toch wordt het tijd voor ander nieuws. Vanmorgen werd bekend dat Koningin Beatrix op 12 oktober op bezoek komt in Wijk en Aalburg. Leuk om te horen, een bezoek van een lid van het Koningshuis is altijd iets bijzonders. Het bezoek van de Koningin aan Woudrichem in 2007 zal ik ook nooit vergeten. Het is toch één van de hoogtepunten in mijn werk. Natuurlijk ook omdat ik daarna met mijn collega Tom van Engelen een foto boek heb gemaakt van dat bezoek. Kopen kan niet meer omdat het boek uitverkocht is.