hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, December 29, 2011

Zes jaar bloggen


Foto geschoten tijdens mijn fietsvakantie langs de Linge

Ik heb mijn blog de laatste weken wat verwaarloosd. Druk met andere dingen en gebrek aan inspiratie. Maar op de dag dat mijn blog zes jaar in de lucht is, kan ik natuurlijk niet verzaken. Bovendien een mooi moment om even terug te kijken op 2011. Wat heb ik zoal gedaan dit jaar? In februari mocht ik mijn tweede kleinzoon in mijn armen houden; welkom in de wereld Nathan! Ik werd compleet verrast door een Koninklijke Onderscheiding op 29 april. Wat hebben mijn kinderen me in het ootje genomen met hun smoes over een bezoekje aan de dierentuin. Maar in 2011 verschenen ook twee boeken; Brabantse Merwedegijzelaars en De eeuw van mijn oma (deel 2) over Matje Heins en Doortje Faas. Dat laatste boek verscheen ter gelegenheid van mijn vijftigste verjaardag. Het roept de vraag op of er nog leven is na je vijftigste? Maar ik mocht daarna ook meewerken aan het boek 'Effe naor straot' over de Werkendamse Hoogstraat en midddenstand. Verder vroegen Waterschap Rivierenland, hoogstamfruitboom werkgroep ANV, bibliotheek Altena, Emmikhoven.nl,  Erfgoed Altena, Maranathakerk, Historische Vereniging Werkendam mijn aandacht. Tussendoor (?) heb ik ook nog gewerkt bij het Nieuwsblad. Kortom 'Never a dull moment'.  Op naar de volgende vijf jaar bloggen!