hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, February 24, 2007

Dag 55: Vereniging van het jaar

Wim de Jong feliciteert de winnaars Joop van der Meij en Adri Heijmans van Havenkoor Vissershang.


Alweer voor de negende maal reikte het CDA de prijs uit voor Vereniging van het jaar. Al die jaren ben ik al betrokken bij de prijsuitreiking. De allereerste keer was in 1999 in Tavenu in Nieuwendijk. Hoeveel nominaties we toen hadden, herinner ik me niet meer. Wel de winnaar, dat was de ANBO afdeling Werkendam/Sleeuwijk. Daarna volgende prijsuitreikingen op het gemeentehuis, in het Sleeuwijks kerkje, op Kasteel Dussen, op de fluisterboot in de Biesbosch, in de Dotter te Hank, in restaurant Boven de Rivieren in Sleeuwijk en de Inloop in Nieuwendijk. Vandaag waren we te gast in Uitgaanscentrum de Kelder en werd Havenkoor Vissershang de winnaar. In totaal dus negen prijsuitreikingen, op naar de tiende maal in 2008. Ik heb me voorgenomen er daarna een punt achter te zetten. Na zoveel jaren mag een ander dan het stokje overnemen en de organisatie op zich nemen.