hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, August 20, 2007

Dag 231: Zomerreces


Hebben zij ook zo lang vakantie?


In de zomerperiode is het dagelijks schrijven op mijn weblog soms een crime. Vorige week heb ik zelfs een paar dagen overgeslagen omdat ik geen inspiratie had. Er gebeurt natuurlijk ook niet zoveel om over te schrijven. In Binnenlands Bestuur of het VNG magazine las ik over een collegelid dat commentaar had op het lange zomerreces, er werden zo'n vijf weken geen besluiten genomen omdat collegeleden op vakantie waren. Ook in Werkendam duurt het reces inmiddels zo'n 8 weken. De SDC is nog steeds aan het barbecuen, columns schrijven is er ook niet meer bij. Dus misschien moet ik nog een weekje aan mijn zomerreces plakken.