hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, October 23, 2007

Dag 293: Afbraak

Vandaag kreeg ik ineens een ingeving. Ik zag dat de bakkerij van Van Straaten aan de Kruisstraat in Werkendam was afgebroken om plaats te maken voor een parkeerterreintje. Ik denk dat er wel dagelijks een foto te maken valt van alle afbraak in Werkendam. Ook aan de Biesboschhaven is vorige week een loods afgebroken. Juist die loods werd overigens getoond in de oude dorpsfilms in de bibliotheek in Werkendam. Als dat geen toeval is.
Nu heb ik vanmorgen geen foto gemaakt van de sloop van de bakkerij, maar morgen probeer ik het opnieuw.