hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, November 13, 2007

Dag 313: Alleen voor Bob


Vanavond hield Woudrichem een voorlichtingsavond voor een project collectief particulier opdrachtgeverschap om Giessen. Meneer Peijnenburg, voormalig wethouder van de gemeente Bladel, gaf uitleg over het bouwen voor starters in eigen beheer. Met Bob du Burck ben ik voorjaar 206 ook een keer in Casteren geweest, ook daar gaf meneer Peijnenburg uitleg over het bouwen voor starters in eigen beheer. En ondanks ons aandringen destijds, zagen zowel de wethouder als de ambtelijke organisatie kennelijk niets in dat idee. En nu gaat Woudrichem ermee aan de slag. Jammer, een gemiste kans voor Werkendam.

1 Comments:

At 8:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Hannie
Ik mis je in de raad. Wat leuk. Ik had daar beter heen kunnen gaan!!
Gr. bob

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home