hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, January 11, 2008

Een prijs!

De SDc wil een prijs van mij. Terwijl ze het tellen van de art. 35 vragen een zinloze bezigheid vinden, zijn er toch trots op dat ze gewonnen hebben. Daarin spreken ze zichzelf dus tegen. Maar de prijs is ze van harte gegund. En ik moet ze teleurstellen, in het digitale tijdperk vallen uitnodigingen natuurlijk niet meer op de deurmat, maar staan op het worldwideweb. Ze mogen kiezen voor hun prijs; of een keer een column op mijn veelgelezen weblog schrijven of een column in het Nieuwsblad. Wel is daaraan een voorwaarde verbonden; ze moeten me vertellen wie OPA is. Ik heb weer een aanwijzing overigens, hij is katholiek.



Voor SDc begint het jaar goed. SDc heeft de ‘art.35 competitie 2007’ van ex-raadslid en superblogger Hanviskie gewonnen. OPA heeft Hanviskie er eerder op gewezen dat het tellen van art.35 vragen absoluut niet past binnen de functieomschrijving van een raadslid. Maar dat Hanviskie alias Hannie Visser vervolgens haar ontslag als CDA raadslid in zou dienen om zich volledig te kunnen gaan wijden aan deze zinloze bezigheid, had ik niet verwacht. Desalniettemin wil OPA haar plezier niet verder bederven en wacht nu vol spanning af welke prijs Hanviskie voor SDc in petto heeft en op welke wijze ze deze uit wil gaan reiken. Een dezer dagen zal ongetwijfeld de uitnodiging op de deurmat vallen.
Kleine kanttekening, doch niet van invloed op de einduitslag, een korte blik op de standenlijst leert ons dat ze hier en daar wel wat steken heeft laten vallen qua persoon die de eer te beurt valt. Daarom Hanviskie, nodig voor alle zekerheid de voltallige SDc fractie uit; binnen onze fractie geen scheve ogen en wordt jouw feestje vast een gezellige boel.

Lees verder op

http://stuurgroep-dorpsbelang.nl/nieuws/332.htm