hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, January 02, 2008

Nog de beste wensen


Kerstboom eruit en tulpen erin!

Het jaar 2008 is alweer twee dagen oud als ik dit schrijf. De jaarwisseling leek me aanvankelijk wel een mooi moment om maar eens te stoppen met mijn weblog. Als je de lijstjes bekijkt wat in is en uit, dan lijkt bloggen vooral uit. Hyves is het helemaal, zo houden zelfs mijn kinderen me voor. Maar toen ik mijn voornemen kenbaar maakte, kreeg ik toch weer reacties om toch maar door te gaan. In het afgelopen jaar heb ik echt geprobeerd dagelijks te schrijven, ook dit jaar ga ik een poging doen. Maar soms mis ik de inspiratie. Dus dan sla ik een dagje over. Aan mijn lezers zou ik willen vragen om vooral ideeen of foto's door te sturen. Voor al die keren dat de inspiratie echt ontbreekt.