hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, February 25, 2008

Inspiratie


Ik vrees dat mijn weblog als een nachtkaarsje uitgaat. Steeds vaker heb ik geen inspiratie om iets te schrijven. Hoe kan dat nou, vragen mijn lezers zich misschien af. Misschien is mijn leven zo saai geworden dat er niets meer te schrijven valt. Deze keer zal ik jullie nog verblijden met mijn plannen voor een bijeenkomst van het Vrouwennetwerk Altena. Iemand die zich aanmeldde schreef al; je verveelt je zeker?

Eerste bijeenkomst Vrouwennetwerk Altena op 8 maart

ALTENA – Daphne van Hekken en Hannie Visser-Kieboom hebben samen het initiatief genomen tot oprichting van het Vrouwennetwerk Altena; een netwerk voor professionele vrouwen met uiteenlopende achtergronden en van verschillende leeftijden met als doel het uitwisselen van persoonlijke en/of zakelijke ervaringen om elkaar te inspireren in zakelijke en persoonlijke groei maar ook om functioneel gezellig bijeen te zijn. De eerste bijeenkomst is op zaterdag 8 maart, Internationale Vrouwendag, op Fort Altena en start om 12.00 uur. Alle vrouwen uit de regio zijn welkom om zich aan te sluiten bij het Vrouwennetwerk Altena. Tijdens de eerste bijeenkomst wordt er na ontvangst met koffie en koek een nadere toelichting gegeven op het initiatief. Vervolgens vertellen de aanwezigen kort over hun werk en de ambities die zij hebben naar de nabije toekomst. Onder het genot van een streekproductenlunch wordt onderling nader kennis gemaakt. Rond 14.00 uur wordt de bijeenkomst afgesloten met een korte evaluatie. GeĂ¯nteresseerden kunnen daarna nog een kijkje nemen in de Waterwinkel op het fort en/of deelnemen aan een rondleiding. Kosten voor deelname zijn 17,50 euro inclusief lunch. Opgeven kan via mail Daphne of Hannie; daphne@vanhekken.net of hanviskie@cs.com