hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, May 22, 2008

Wildspiegels

Terwijl ik me nog zo had voorgenomen vaker op mijn weblog te schrijven, is het deze week weer helemaal mis. Toch wordt mijn blog af en toe nog gelezen. Onderstaand commentaar van Otto van Breugel.

Ik las op je weblog dat de wildspiegels er niet komen maar dat is niet waar. Ondanks het vreemde antwoord van het college dat er geen borden komen (hebben geen nut volgens het college) en niemand op de hoogte was van de aanwezigheid van reeën op het gemeentehuis en dat het allemaal wel meevalt komt er wel een onderzoek naar de wildspiegels.

Ik ga het punt agenderen in de volgende cie want door bewoners ben ik erop aangesproken dat ze de reeën nog steeds zien op de Zandsteeg en verder staat de gehele gemeente vol met zulke borden maar niet op de Zandsteeg en dat is juist zo vreemd omdat er al maanden 10-15 reeen lopen