hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, August 04, 2009

Ontmoetingen




Iedere dag heeft vaak zijn verrassende ontmoetingen. Zo kwam ik zaterdag geheel onverwacht heemraad Arie Bassa en zijn vrouw tegen. Zij fietsend bij Hank en ik met de auto, net nadat ik enkele foto's had gemaakt van het bruggetje van Jannezand. Samen hebben we het bruggetje nogmaals bekeken en geconstateerd dat restauratie broodnodig is om te voorkomen dat het nog verder in verval raakt. Arie zoekt nog uit of het bruggetje echt van Waterschap Rivierenland is. Meer over de historie van polder Jannezand en het bruggetje zijn te vinden op mijn weblog van 20 tot en met 24 mei 2007.