hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, December 30, 2011

Zes jaar bloggen (2)

Waterschap Rivierenland werkt mee aan waterplan Werkendam


Overigens is er over die zes jaar bloggen natuurlijk veel meer te vertellen. Soms zit ik weleens terug te lezen in die bijna 1700 stukjes die ik heb geschreven in al die jaren. En ben dan regelmatig verrast door hetgeen ik heb geschreven. Of klinkt dit wel erg zelfgenoegzaam? Misschien moet ik de mooiste bijdragen een keer uit selecteren en in boekvorm uitgeven? Met tevens de mooiste foto's die ooit geplaatst zijn bij mijn blogs. Heeft iemand ervaring met zoiets?