hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, April 12, 2012

De schandvlek van Waterschap Rivierenland?



Dagelijks passeer ik de rioolzuivering in Almkerk aan de N322 en zo erger ik me al tijden aan dat haveloze gebouwtje dat daarbij staat. Recent zijn wel een aantal bomen gesnoeid, maar het gebouwtje is nog altijd niet weggehaald. Waarom eigenlijk niet? Heeft het nog enige functie? Ik geloof er helemaal niets van. Vandaag kon ik het niet langer aanzien en ben ik gestopt om enkele foto's te maken. Oordeel zelf!