hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, April 27, 2019

De leukste Koninginnedag

Iedere Koningsdag denk ik weer terug aan mijn leukste Koninginnedag. Met stip bovenaan staat 30 april 2007, toen Koningin Beatrix haar verjaardag vierde in Woerkum. 


Willem-Alexander op bezoek in Woerkum in 2007

Wat was het spannend en wat een plezier beleefde het vestingstadje, haar inwoners en de inwoners van de omliggende dorpen  Later mocht ik zelfs een boek maken van die dag 'de Zoen van Oranje'. Zou Willem-Alexander ooit nog eens Koningsdag in onze streek komen vieren? Of nog later Koningin Amalia? 

Uitreiking van het boek de Zoen van Oranje