hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, February 27, 2007

Dag 58: Beroepspoliticus

Wie is hier de beroepspoliticus?

In de afgelopen dagen weer de nodige uitnodigingen ontvangen voor bijeenkomsten. Hetzij partij politiek, hetzij als raadslid. Maandagavond was minister Donner op bezoek in Dussen. Een goede bijeenkomst heb ik gehoord, maar ik was helaas verhinderd. Morgenmiddag kan ik naar Breda, daar zijn de MP Jan Peter Balkenende, minister Hirsch Ballin en staatssecretaris Marja Bijsterveldt op bezoek op de NHTV. Balkenende geeft er zelfs een gastcollege. Ongetwijfeld heel boeiend, maar ook dat laat ik aan me voorbijgaan. Verder was er een cursusaanbod in de mailbox voor professionalisering raadsleden. Vier dagdelen kun je er zoet mee zijn. Laat ik nu tussendoor ook nog gewoon moeten werken.