hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, May 18, 2007

Dag 137: Beleidsbeschouwingen

Zouden zij ook minder huishoudelijk afval ingeleverd hebben?


De CDA fractie bereid zich voor op de beleidsbeschouwingen in juni. Altijd een stevige klus die ook vooral veel tijd vraagt. Van mij wordt een bijdrage verwacht van de beleidsterreinen milieu, volkshuisvesting en ruimtelijke ordening. Aangaande milieu; juist vandaag kregen we een brief over opnieuw een daling van de hoeveelheid ingezameld huishoudelijke afval. Maar ook wordt er steeds minder GFT afval ingezameld. Ik heb in de brief niets teruggelezen over de inzameling van groen afval op het milieustation. Is daar sprake van een stijging, dan is de daling van het GFT afval goed te verklaren. Maar om terug te komen op de beleidsbeschouwingen, misschien hebben lezers van mijn weblog nog wel een goed idee voor die beleidsbeschouwingen. Reacties zijn dan ook welkom.

1 Comments:

At 9:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Wat denk je van de Waterbus!
Gr. b

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home