hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, June 19, 2007

Dag 169: Toeval

Gisteravond werd ik nog gebeld door een burger die nog een reactie had op het bestemmingsplan buitengebied. Eigenlijk wilde hij nog inspreken, helaas was het daarvoor te laat. Toch heb ik hem toegezegd nog even navraag te doen en zo stuurde ik gisteravond een mailtje naar een ambtenaar. Aan het begin van de middag keek ik in mijn mailbox en ontdekte dat de ambtenaar er niet was en mijn mail dus onbeantwoord zou blijven. Snel de mail opnieuw gestuurd naar onze griffier. En laat nu juist over die ene woning een fout in het bestemmingsplan staan. Er was vergeten een pijltje te zetten, waarmee aangeduid werd dat het een gewone burgerwoning is. Zo kon de fout nog hersteld worden, voordat het bestemmingsplan Buitengebied werd vastgesteld. Toeval of niet?