hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, June 15, 2007

Dag 165: De Doktershoek


De Doktershoek in aanbouw


Vanavond was de opening van de Doktershoek. Ik was nog niet eerder binnen geweest. Zodoende was ik toch verrast, het ziet er prachtig uit. En zoals sprekers aangaven, het is een aanwinst voor Werkendam. Bijna alle medische zaken dicht bij elkaar. Zodat je niet eerst naar de dokter moet, dan weer op een andere plek naar de apotheek of fysiotherapie. Helaas kan ik geen foto van de opening plaatsen, het kabeltje van mijn fototoestel ligt op kantoor in Zaltbommel. En om dat nu even te halen, de foto's houden jullie dus tegoed.