hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, June 27, 2007

Dag 177: Voor al mijn vrienden

Een paar weken geleden heb ik een appartement gekocht in de Ardennen, dicht bij het plaatsje Aywaille (provincie Luik). Ik zie het zuiver als een belegging van mijn spaargeld en wil via verhuur verschillende personen hiervan laten profiteren. Het appartement is heel rustig gelegen op de bovenste verdieping van een complex. Voordeel van dit appartement is het prachtige uitzicht over bossen en heide. Een (voorlopig) nadeel is dat de lift nog ontbreekt. Maar hier wordt in de toekomst aan gewerkt. De huurprijs is 100 euro voor een Weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en slechts 200 euro voor een hele week. Wel moet je zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoner(s) er schoon in kan of kunnen trekken.Voor een indruk van het appartement zie de bijgevoegde foto. http://www.xs4all.nl/~pmbood/ApartementArdennen[1].jpg

1 Comments:

At 2:47 AM, Blogger bob said...

ik heb altijd belangstelling, zeker in de Ardennen. Dus: boek mij maar in. De trap neem ik voor lief. Mijn hondje til ik wel op.
Wat een foto!
b

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home