hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, June 06, 2007

Dag 156: Een uitstekende voorzitter



Ik schreef eerder op mijn weblog dat ik vreesde voor nachtwerk bij de behandeling van het bestemmingsplan Buitengebied. Maar dank zij een uitstekende voorzitter waren we zelfs om 22.00 uur al klaar. Marjolein Hak had zich goed voorbereid en zodoende liep het eigenlijk op rolletjes. Dacht ik bij aanvang van de behandeling nog dat we een extra avond nodig hadden, gaandeweg bleek dat toch niet nodig. En zo kan het toch afgerond worden voor de vakantie. Waar ik wel vraagtekens bij heb zijn de Bed & Breakfast voorzieningen. Deze mogen niet in een bijgebouw uit vrees voor illegale bewoning. Maar eigenlijk staat dat haaks op stimulering van recreatie en toerisme in ons gebied.

1 Comments:

At 8:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Kan ze niet alle commissies en de raad voorzitten?
Gr. b

Starters: zonder leeftijd?
binnensport: scenario 2?

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home