hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, July 08, 2007

Dag 188: De Nieuwendijkse reclamemast




Vanaf het allereerste moment dat ik hoorde van de plannen van VV Altena voor het plaatsen van de reclamemast langs de A27 was ik sceptisch. Hoe vaak hebben we in het kader van discussie rond ruimtelijke ordening niet geroepen dat de openheid van het gebied het goud is van de streek. Tevens staat in het CDA verkiezingsprogramma dat bebouwing langs de A27 niet gewenst is. Daarom ben ik het volledig eens met de beslissing van het college om de mast niet toe te staan. Ook al lopen plaatselijke verenigingen daardoor inkomsten mis.