hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, October 01, 2007

Dag 271: De perstafel


Vandaag keerde ik weer op het Werkendamse gemeentehuis. Niet meer op het pluche, maar gewoon achter de perstafel. En direct waren er reacties, of ik niet meer op mijn weblog zou schrijven. Natuurlijk wel, maar niet meer altijd over de Werkendamse politiek. Al hoewel er weer stof genoeg was. Over je huis in de Noordwaard verkopen. Over de identiteit van OPA. Ik heb inmiddels ontdekt dat het Ton Lensvelt uit Dussen is.

Maar ik was er vanavond om de huldiging van de Werkendamse brandweermannen bij te wonen. Mocht je ooit het ongeluk hebben dat je huis afbrandt, bel de Werkendamse brandweer. Ze zijn de besten van Nederland.

1 Comments:

At 12:49 AM, Anonymous Anonymous said...

gelukkig, ze is er weer
gr. b

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home