hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, September 22, 2007

Dag 263: Sherlokje Holmes


Natuurlijk had ik gisteren eigenlijk moeten schrijven over Sherlokje Holmes, de onvermoeibare speurder naar OPA. Gisteren tijdens het raadsuitje in Den Bosch kreeg ik weer diverse tips van deze en gene. Ik weet nu zeker dat OPA niet één persoon is, maar dat meerdere mensen zich voordoen als OPA. Ook weet ik nu dat ik niet in Nieuwendijk moet zoeken. Wordt vervolgd, ik blijf speuren naar de waarheid. Voor de laatste informatie lees: