hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, December 18, 2007

Dag 350: Raadsvergadering

Drie raadsvergaderingen in de regio deze avond. Zelf was ik in Woudrichem, maar wat verlangde ik naar Werkendam. Waarom werd er zo vaak geschorst en waarom kon ik er vaak geen touw aan vastknopen. Overigens was het twee weken terug in Aalburg al niet veel beter, ook daar lange betogen en niet 'to the point'.