hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, February 27, 2008

Opwarming


Ik heb geprobeerd het zo lang mogelijk te rekken, maar vanmiddag heb ik dan toch maar de tuin in gedoken. Om het tuinafval van de herfst en winter op te ruimen. De narcissen staan al volop te bloeien en daarbij staat al dat dode blad niet echt fraai. Maar te bedenken dat het pas februari is. Ik herinner me dat ik bijna 22 jaar geleden pas eind maart de tuin in dook. Ik weet dat nog goed, omdat vlak daarna mijn zoon geboren werd. De opwarming van de aarde valt eigenlijk niet meer te ontkennen.