hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, January 18, 2009

Communicatie

Dit weekend heb ik mijn eerste Rivierenland nieuwsbrief verzonden met informatie over de Waterschapsverkiezingen, de installatie van het algemeen bestuur en het kiezen van heemraden. Daarop kreeg ik inderdaad diverse reacties. Één daarvan wil ik u niet onthouden.

"Het is verbazingwekkend dat jouw artikel het eerste is wat ik te lezen krijg over de verkiezingen, de uitslagen en commentaar uit onze kring, maar ook uit de waterschapswereld. De landbouwbladen geven een reactie maar zo ver van onze deur dat je er niets wijzer van wordt. En dan vraagt men zich af hoe kan het dat er zo weinig belangstelling is voor de verkiezingen".

Tot zover het commentaar. Het bevestigt me alleen maar in mijn eigen ervaringen tot nu toe. Er is een groot gebrek aan communicatie omtrent de Waterschappen.