hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, August 06, 2009

Zwerven door Rivierenland

Vanaf maandag 3 augustus zwerf ik op de fiets door Rivierenland. Over de dijken op zoek naar Waterschap Rivierenland. De dijkpaaltjes reizen overal met me mee, maar soms is het lang zoeken naar weer een herkenningspunt van WSRL. Vrijdag 7 augustus hoop ik weer thuis te zijn en te schrijven over mijn belevenissen tijdens deze zwerftocht. Maar hoe vat je een dag fietsen samen in een blog van maximaal 250 woorden? Alleen de highlights komen daarbij uiteraard aan bod, maar er is natuurlijk veel meer te zien. De fietstocht is vooral een kennismaking met het gebied van Waterschap Rivierenland, een kans om veel te zien.