hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, July 04, 2010

Verrassing?

Ooievaar op het nest in Heukelum


Nog bijna wekelijks word ik verrast door besluiten van het DB van Waterschap Rivierenland waar ik niets van af weet. En dan zit ik nog zo dicht bij het vuur! Zo lees ik vandaag dat de openbare besluitenlijsten van de CDH's door omstandigheden niet meer samengesteld en gepubliceerd worden. Welke omstandigheden? Waarom worden ze niet gepubliceerd? En wanneer is dit besloten? Is het AB daarvan op de hoogte gesteld? Voor mij als commissielid is het in ieder geval een verrassing. Verder lees ik dat ze per 1 augustus kennelijk weer worden aangevuld. Wat gebeurt er toch allemaal in de achterkamertjes van WSRL?