hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, January 01, 2012

Goede voornemens

Maquette van een van de nieuwe bruggen die na de ontpoldering van de Noordwaard wordt gebouwd.

Goede voornemens, bestaan ze nog anno 2012? Aan het begin van een nieuw jaar kan het uiteraard geen kwaad om nog eens na te denken over het nieuwe jaar. Wat zijn de plannen voor 2012; wat mag blijven en wat moet echt veranderen? Mijn blog blijft in elk geval in 2012, maar het goede voornemen is wel om vaker te schrijven en me nog meer te verdiepen in waterschapszaken. Of het gaat lukken? Over 366 dagen zullen we het weten. Voor nu wens ik een ieder veel voorspoed in 2012!