hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, February 14, 2013

Wanneer de lente komt.....



Wanneer de lente komt
En als ik er dan niet meer ben
Zullen de bloemen net zo bloeien
En de bomen zullen niet minder groen zijn
Dan het vorig voorjaar

De werkelijkheid
Heeft mij niet nodig
Een enorme vreugde
Bij de gedachte
Dat mijn dood volstrekt onbelangrijk is

Als ik wist dat ik morgen zou gaan
En het was overmorgen lente
Zou ik tevreden gaan
Omdat het overmorgen lente was

 - Alberto Caeiro (Fernando Pessoa) – 7 november 1915

1 Comments:

At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi to every body, it's my first pay a visit of this webpage; this website carries awesome and genuinely fine stuff for readers.

Review my homepage ... private krankenversicherungen vergleichen

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home