hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, March 15, 2014

Het rode potlood blijft onmisbaar


Het rode potlood blijft onmisbaar bij het stemmen

Volgens mij heb ik nu mijn record verbroken, een maand lang niets geschreven op mijn blog. Geen tijd, geen zin, geen inspiratie? Het blijft tobben. Maar deze keer maar eens herinneringen ophalen aan het stembureau. Volgens mij heb ik voor de eerste maal op een stembureau gezeten in de jaren negentig. Met Evert Begemann en Jo van Elzelingen. Het was nog in de Nutszaal. Vervolgens heb ik ook meerdere malen in Goezate en d'Altenaer gezeten. En komende woensdag mag ik op het gemeentehuis zitten. Het wordt een lange dag, vooral omdat de stemmen handmatig geteld moeten worden. En dat was met de stemmachine toch heel wat simpeler.