hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, November 08, 2014

Feest met Matthias

Strafschoppen nemen na afloop van de wedstrijd tegen Sparta'30

Vandaag werd mijn oudste kleinzoon alweer zes jaar. Hij werd ook geboren op een zaterdag, in Nieuwegein. Vol verwachting togen we zaterdagmiddag naar het ziekenhuis, waar mijn dochter vol trots haar zoontje aan ons liet zien. Mooie momenten. Net zoals zijn zesde verjaardag overigens. Jammergenoeg geen foto's gemaakt, maar wel een mooie foto van een week geleden. Want zoals mijn vader al supporter was van Kozakken Boys, mijn broer ooit één wedstrijd speelde in het eerste van de Boys, mijn zoon jarenlang bij de club voetbalde, mag nu ook mijn kleinzoon bij de Werkendamse voetbaltrots spelen.