hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, October 27, 2015

Haal ik de 2500 blogs nog?

Oogsttijd

Ik had het aan het begin van het jaar zo mooi uitgerekend. Als ik nu iedere dag een blog zou posten, kwam ik eind 2015 uit op 2500 blogs. Een mooi rond getal in tien jaar tijd. Helaas lijkt dat toch te ambitieus, deze blog is nummer 2385. In het meest positieve scenario kom ik dan eind 2015 uit op 2450 berichten. Ook een mooi aantal, maar helaas ben ik niet snel tevreden. Maar om nu twee blogs per dag te posten, lijkt me wat veel. Daarom wil ik mijn deadline verleggen naar 1 maart 2016. Afgesproken? Blijft jullie wel lezen dan?