hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, March 01, 2017

Complimentendag

Arie, Roland en Lambert, bedankt voor de samenwerking in de voorbije twee jaar
Uiteraard ook een complimentje voor ons burgerlid Kees van Rooijen, van onze gewaardeerde fractiesecretaris Arie van den Herik kon ik geen foto terug vinden.

Vandaag is het complimentendag, hoogste tijd om ook eens een compliment uit te delen. Die wil ik vooral uitdelen aan mijn mede fractiegenoten, we werken plezierig samen in onze CDA fractie van Waterschap Rivierenland. We zijn het zeker niet altijd met elkaar eens, maar een stevige discussie kan nooit geen kwaad. In september brachten we ons eerste werkbezoek aan het Park Lingezegen; komend voorjaar willen we op bezoek in Kinderdijk.