hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, October 01, 2017

Nieuw record voor Pontje Steur?

Kaartnummer 22010 in 2017 van Pontje Steur



Het jaar 2016 was voor Pontje Steur een recordjaar met meer dan 22.000 passagiers. Werd dit aantal geĆ«venaard in 2017? Ik stak vandaag om 16.30 uur over met het pontje en op mijn kaartje staat het aantal van 22010. Samen met mij staken twee wandelaars over die een deel van de Waterlinie route vanaf Muiden hadden gelopen. Na mij staken in elk geval nog minimaal vier fietsers over. De pontschipper liet weten dat het record van 2016 niet is gebroken, maar veel heeft het dan toch niet gescheeld? 

Langs het wandelpad bij Pontje Steur waren vandaag ook verse beversporen te zien