hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, September 25, 2017

Waar staat de keet Zesmorgen?

Foto van de keet Zesmorgen

Vorige week kreeg ik een berichtje van Henri Koekkoek. Hij had een blog uit 2013 gelezen waarin ik schreef over acht Biesbosch keten die gemeentelijk monument waren geworden. Hij had ze bijna allemaal bezocht, maar kon de keet Zesmorgen niet vinden. Deze staat aan de Draepkilweg, maar eerlijk gezegd zou ik ook niet weten waar hij precies staat. Ook de foto heb ik niet zelf gemaakt. Wie kan Henri Koekkoek en mij helpen om de keet terug te vinden? Overigens wel leuk om te lezen dat hij naar aanleiding van mijn blog op zoek is gegaan naar al die keten.

http://hanviskie.blogspot.nl/2013/08/acht-biesbosch-keten-worden.html