hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, June 12, 2019

Geslaagd!

Vandaag vond ik op de deurmat mijn diploma HBO Bestuurskunde. Na anderhalf jaar studeren kon ik de studie afronden. Veel geleerd, maar het was soms zwoegen op de moduleopdrachten en de eindopdracht.

Het diploma Bestuurskunde


Studeren vergt toch echt tijd en die kon ik niet altijd vinden. Maar het is gelukt, voor de eindopdracht heb ik gekozen voor 'ontpolderen aan de keukentafel' over de Noordwaard. Over participatie en de invloed die bewoners nu echt hadden op het beleid. En was dat beleid nu wel of niet succesvol? Wie interesse heeft, ik stuur het stuk graag door.

Ook neef Jan-Willem is geslaagd


Vandaag was het uiteraard voor veel meer mensen feest, vele middelbare scholieren kregen vandaag te horen of ze nu wel of niet geslaagd waren. Zo mocht ook mijn neef Jan-Willem de vlag uithangen, hij is geslaagd voor zijn HAVO diploma. Proficiat!