hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, August 22, 2006

Dag 233: Werkendam


Als je zoals ik, geboren en getogen bent in Werkendam, ben je natuurlijk een beetje idolaat van Werkendam. Laat mensen niets lelijks zeggen over Werkendam, ik zal mijn dorp altijd verdedigen. Een poosje terug stond ik nog met iemand te praten, samen waren we op zoek naar mensen die van Werkendam houden. Ik reken mezelf ook tot die mensen. Ik was dan ook verrast vanmiddag het straatnaambordje ‘Werkendamstraat’ aan te treffen. Dacht ik aanvankelijk nog dat een nepbordje was, op Internet ontdekte ik al snel dat het een Amsterdamse straat is. Om precies te zijn in Amsterdam Zuid Oost. Er woont in elk geval een violist en een natuurbeschermer. Er is zelfs een appartement te koop in de straat voor 162.500 euro, bijna een starterswoningprijs. Zal ik verhuizen naar Amsterdam?