hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, August 19, 2006

Dag 230: Dansend het schooljaar in

Vanmorgen was ik bij de opening van de nieuwe basisschool het Baken. Echt een feest, vanwege de vrolijke opening. De leerlingen mochten een openingsdans doen en zorgden zo voor een feestelijke stemming. Overigens ook de school ziet er prachtig uit, Werkendam kan trots zijn. Al duurde het heel wat jaren alvorens de school er stond. Eerst de discussie over de lokatie, op dezelfde plek of toch naar de Werkense polder. Daarna discussies over het budget. Maar het is allemaal vergeten, maandag kan iedereen er met veel plezier aan de slag. Helaas was ik mijn fototoestel vergeten, maar op de site PC Basisschool Het Baken staan al enkele foto’s van de opening.