hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, October 17, 2006

Dag 289: Kon dat nou niet anders?

Gisteren schreef ik al over de opening van de nieuwe bruggen in het NOP gebied. Nu kreeg ik vandaag twee mailtjes over mensen die er graag bij wilden zijn, maar geen uitnodiging hadden ontvangen. Raadsleden hadden bijvoorbeeld ook geen uitnodiging ontvangen, maar ook andere Biesboschmensen niet. Waarom niet eigenlijk? Terwijl er wel een aantal bussen met genodigden waren. Ik heb niet gehoord of dat alleen bobo’s waren. Bijgaand een foto die ik kreeg van iemand die er wel geweest is. Bij het lezen van de tekst twijfel ik over een taalfout of moet ik dat zien als een dichterlijke vrijheid?

Eeuwig land, eeuwig water
Deze brug die beide(n?) bindt


Overigens heet die andere brug ‘Spiering’.

1 Comments:

At 1:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Bij mij(n) wete(n) schrijf je beide alleen met een n als het om personen gaat.

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home