hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, February 10, 2007

Dag 41: Verloedering in Dussen



Vandaag ben ik door de Wilhelminastraat en Munsterkerk in Dussen gereden. En eerlijk gezegd ben ik geschrokken van de verloedering. Aan de Wilhelminastraat waren volgens mij nog twee sloopwoningen bewoond, aan de Munsterkerk meerdere. Maar alle woningen staan op de nominatie gesloopt te worden. En volgens mij moet dat heel snel gebeuren om verdere verloedering tegen te gaan. De bouw is behoorlijk vertraagd door de wateropgaaf die verplicht is voor alle nieuwbouwplannen. Omdat er meer woningen gebouwd worden, dan gesloopt moet er ruimte gevonden voor wateropvang. Maar volgens mijn laatste informatie van de gemeente is een oplossing in zicht en kan er nog dit jaar eindelijk gebouwd worden in Dussen.