hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, March 28, 2007

Dag 87: Spreken


De komst van Internet heeft de wereld ingrijpend veranderd, maar of ik daar altijd blij mee ben? Sinds kort is het zelfs mogelijk om via internet de raadsvergadering terug te luisteren. En eerlijk gezegd valt het luisteren naar mezelf me niet mee. Het stopwoordje ‘uh’, wordt wel heel veelvuldig gebruikt. Bij het teruglezen van de raadsverslagen leek mijn bijdrage altijd nog redelijk. Luisterend naar mijn eigen woorden ben ik daar niet meer zo zeker van. Tijd voor een training spreken in het openbaar? Of ben ik te pessimistisch en geef ik anderen nu juist de kans te horen wat ik als raadslid te zeggen heb?