hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, June 03, 2007

Dag 153: Tikkertje


Vandaag ontmoette ik twee haasjes die tikkertje speelden. Ze huppelden over de weg vanaf Pontje Steur richting de Galeiweg. Eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze zouden schrikken van me, maar ze bleven maar voor me rennen. Helaas had ik mijn fototoestel niet bij me. Maar toch was ik verbaasd over de nabijheid van deze dieren die in het wild in de Biesbosch leven. Ik kan me niet herinneren ze ooit eerder als duo te hebben ontmoet. Pas na vele sprongen verdwenen ze in het polderland.