hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, October 02, 2007

Dag 272: Werkendams dialect?


Af en toe krijg ik een foto opgestuurd van Leen Kieboom. Bijna altijd foto's met een glimlach, zo ook bijgaande foto. Is het een nieuw Werkendams dialect, zo vroeg Leen zich af. komt u ook een mooi bordje tegen onderweg? Stuur een foto op, dan plaats ik ze op mijn weblog.
Vandaag kreeg ik overigens ook weer een zeer fraai verzorgd jaarverslag van Pontje Steur van Leen Kieboom. Daarover morgen meer.