hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, March 15, 2009

Visverhuizing


Tussen mijn vele foto's vond ik vandaag ineens een foto van het baggeren van de Kerkewiel in Werkendam in 2007. Hoe zou het nu zijn met de waterkwaliteit, reden voor het baggeren destijds? Al googlend kwam ik op de site van visserijbedrijf Klop, zij hadden bij de Kerkewiel zelfs een visverhuizing (mooi woord!) uitgevoerd. Jammer dat de datum ontbrak. Overigens staat er nog meer interessante informatie op de site, o.a. over vispassages. Lees meer