hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, April 14, 2009

Waterproof(5)


Twee dijkgraven bij de onthulling van een plaquette in Woerkum; links voormalig dijkgraaf Bastiaan Snoek en meest rechts Gerrit Kok(met lange regenjas).

Gisteren heb ik even een uitstapje gemaakt naar de nieuwe boerderij van mijn broer, maar vandaag weer terug naar het water. Het leidt regelmatig tot commentaar van mijn lezers, die al die waterweetjes maar niks vinden. Maar al die informatie over Waterproof is natuurlijk wel belangrijk. Want stel je nu eens voor dat het echt gebeurt? Alle informatie is afkomstig uit de brochure Waterproof van de Veiligheidsregio Midden West-Brabant. Nog meer informatie over een mogelijke overstroming?
www.crisis.nl
www.risicokaart.nl
www.ahn.nl
www.veiligheidsregiomwb.nl