hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, January 03, 2010

Lekdijk (5)


Boerderij 'Hier in de tijd Nooit Volmaakt' aan de Lekdijk

Moet je nieuws gratis weggeven? Dat is een discussie die ik samen met collega's regelmatig heb. Nu mijn boek over mijn oma bijna uitkomt, dacht ik dat het leuk was daar regelmatig iets over te schrijven op mijn blog. Maar als straks alles op mijn blog staat, wie wil dan mijn boek nog kopen? Daarom vandaag voorlopig de laatste bijdrage over de Lekdijk. Wel met een foto van de boerderij 'Hier in de tijd Nooit Volmaakt', vlakbij de plaats waar mijn oma geboren is. Overigens had mijn opa van de andere kant, schipper Hendrik Kieboom, een schip met de naam 'Nooit Volmaakt'. Is dat nu toeval?